ترازوی دیجیتال
ترازو - ترازوی دیجیتال
 
 
سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : مینا نیکنام

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلات باسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701




پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:فروش ترازو ,ترازو محک , :: 11:41 ::  نويسنده : مینا نیکنام

فروش ترازو در دیجی اسکال امکان پذیر می باشد و مشتریانی که قصد فروش ترازوی دیجیتال را دارند می توانند با ارائه ی ترازو با شرکت معامله و ترازو دیجیتال و را به شرکت بفروشند از سویی نیز می توانند ترازوی دست دوم خود را با ترازوی دیجیتال نو تعویض نمایند .

ممکن است شما ترازوی دیجیتالی داشته باشید که مدت زیادی است که از آن استفاده نموده اید و تمایل دارید ترازو را تعویض و مدل جدید ترازو را خریداری نمایید ، از این طریق دیجی اسکال ترازوی قدیمی شما را به قیمت مناسبی برداشته و ترازوی جدید را با نصب و راه اندازی و آموزش به شما تحویل می دهد ، به این نکته توجه داشته باشید که تنها ترازو دیجیتالی قابل تعویض می باشد که ترازوی محک یا ترازوی پند باشد زیرا این دو ترازو تنها دستگاه هایی هستند که پس از استفاده ی طولانی مدت قابل خریداری و تعویض می باشند .

ترازو محک و ترازو پند سالیان درازیست که در حال تولید می باشند و بهترین انتخاب در خرید ترازو هستند زیرا با انتخاب ترازوی محک یا ترازوی پند می توانید پس از مدت طولانی استفاه مجدد ترازو به قیمت بسیار مناسب به شرکت فروخته و ترازوی دیجیتال جدید را خریداری نمایید .

روش فروش ترازو به شرکت به گونه ای است که ابتدا از محک یا پند بودن ترازو اطلاع می یابید سپس با نمایندگی ترازو در دیجی اسکال هماهنگ نموده و ترازو به دفتر انتقال می دهید پس از کارشناسی ترازو به دستگاه قیمت داده و مشتری می تواند ترازوی جدید را انتخاب نماید .

جهت اطلاع از قیمت ترازو به صفحه ی محصولات ترازوی دیجیتال مراجعه نمایید .

آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 

 



پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:انواع باسکول, :: 11:37 ::  نويسنده : مینا نیکنام

انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .
 آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701

 



درباره وبلاگ

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشدشماره تماس : 66935377 -021 | 66919621 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تراز ایران و آدرس tarazooandek-i.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: