ترازوی دیجیتال
ترازو - ترازوی دیجیتال
 
 
سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : مینا نیکنام

 قابلیت این را دارد که پس از وارد کردن میزان قد و انجام توزین، مقدار چربی بدن را محاسبه کند. ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال کمری 200 کیلوگرم و دقت آن 100 گرم است. بدنه و سینی (کفه توزین) ترازو از شیشه نکن تهیه شده است و ظاهر ترازو را پسندیده کرده است. صفحه نمایش ترازو از نوع LCD است و اطلاعات دیگری به غیر از وزن را نیز نمایش می دهد و نسبت به ترازوهای همگروه دیگر، اندکی متفاوت است. از آنجایی که تغذیه ترازو را باتری تامین می کند، ترازوی هنگامی که توزین نکند، به حالت آماده به کار و خاموشی موقت می رود و از این رو در میزان مصرف باتری صرفه جویی می شود. این امر باعث طول عمر و دوام بیشتر ترازو می شود.

خصوصیات ترازو :

مجهز به سیستم چربی سنج
 بدنه از شیشه نشکن
حساسیت مناسب



یک شنبه 15 مرداد 1396برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : مینا نیکنام

یک ایستگاه سلامتی تمام عیار است. با وجود سنسور پیشرفته اولتراسونیك و محاسبه گر BMI و حتی چاپگر اطلاعات جمع آوری شده، دیگر احساس نیاز به هیچ دستگاه دیگری نخواهید کرد. حداکثر ظرفیت این ترازو 300 کیلوگرم و حداقل آن 20 گرم است. این مقادیر درباره قد سنج به ترتیب 200 سانتی متر و 0.5 سانتی متر است. قابلیت کالیبره کردن دستگاه در این مدل نیز گنجانده شده است تا همواره اطلاعات دقیقی از آن دریافت کنید. از دیگر قابلیت های این ترازو می توان به: پایه های لاستیکی قابل تنظیم، کلید پارسنگ، خاموش شدن خودکار صفحه نمایش اشاره کرد. جنس بدنه دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیتی بی نظیر را منتقل می کند. همچنین کفی بزرگ و مسطح آن هم از لاستیک عاج دار پوشانده شده تا از هرگونه سرخوردن ناگهانی جلوگیری کند.
ویژگی های ترازو:
- اندازه گیری از طریق سنسور های پیشرفته اولتراسونیك
- مجهز به چاپگر
- دارای قابلیت محسابه BMI



درباره وبلاگ

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشدشماره تماس : 66935377 -021 | 66919621 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تراز ایران و آدرس tarazooandek-i.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: