ترازوی دیجیتال
ترازو - ترازوی دیجیتال
 
 
چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی  بارکد  زن  رادین  مدل  8800  ساخت  شرکت  رادین  و محصول داخل کشور است ،  کاربری ترازو فروشگاهی است . این ترازوی دیجیتال  علمک دار و به  چاپگر داخلی  مجهز است . به واسطه ی  چاپگر داخلی فاکتور صادر می کند . کاغذ مصرفی  برای چاپگر 57 میلیمتر است  ،  نمایشگر ترازو از نوع LED / LCD است . نمایشگر سه آیتم وزن و قیمت و قیمت کل را نمایش می دهد  . ترازو  70 حافظه ی مستقیم  و 700 حافظه ی غیر مستقیم  دارد . ترازو از برق 220 ولت شهری تغذیه می کند وبه وسیله ی باطری داخلی پشتیبانی می گردد. ترازو توسط پورت RS232  به کامپیوتر متصل می گردد بدین وسیله  کاربران می توانند اقلام فروش رفته را در حافظه فروش مشاهده کنند ،قیمت کالا ،نام کالا و نام فروشگاه را مشاهده و تغییر دهند ، صفحه نمایش ترازو را مشاهده کنند ، اجناس و کالاهای فروخته شده را آرشیو و گزارش گیری ، تاریخ و ساعت ترازو را ثبت و مشاهده نمایند .ترازو به بارکد خوان و کشوی پول و چاپگر اتصال می یابد . ترازو با اتصال به چاپگر صدور فاکتور برایش ممکن می گردد . کالیبراسیون ترازو  به صورت دستی انجام می شود . بدنه ی ترازو از جنس فولاد و سینی ترازو از جنس استیل است . ترازو با ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت 10 گرم وزن را می سنجد . ترازو دارای قفل سرقت است . ترازو را با  12 ماه گارانتی  می توان خریداری  نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید و یا با شماره ی 66087260-021 ، 66087814-021 الی 17 تماس حاصل نمایید .

 

<%= Title %>

 

 

 



درباره وبلاگ

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشدشماره تماس : 66935377 -021 | 66919621 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تراز ایران و آدرس tarazooandek-i.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: